بهترین خواننده های دنیا

بهترین خواننده های دنیا

پیام مدیر سایت :

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

شما می خواهید مطمئن باشید که با نوازندگان پرشور بحث می کنید؟ از آنها بپرسید که کدام یک از 10 خواننده برتر لیست در تمام زمان ها است. با توجه به زمان کافی حداقل 50 نام خواهید داشت زیرا بیشتر این موارد به سلیقه و مزه ترجیح می رسد.

خوشبختانه ، از آنجا که بسیاری از ما نظرات خود را ابراز کرده ایم ، می توانیم بگوییم که کدام خواننده بیشترین جذابیت را دارد ، که باید مورد توجه قرار گیرد. اما موارد منتخب شخصی من اینجاست و من انتظار دارم دو نوع شکایت را بشنوم: "آن شخص نباید در آنجا باشد" و "خواننده مورد علاقه من در این لیست کجاست؟"

نتیجه نهایی این است که هر خواننده ای که در لیست قرار گرفته است در لیست بیشتر شنوندگان است ، یک زن و شوهر را از اینجا و آنجا بدهید یا ببرید. شما فکر می کنید که اکثر این هنرمندان نیز در لیست 10 موسیقی دان ثروتمند جهان قرار می گیرند. اما فقط یک زن و شوهر این کار را می کنند و شما می توانید هنگام خواندن تشخیص دهید که کدام یک هستند. بنابراین ، بدون هیچ زحمتی بیشتر ، اجازه دهید لیست بهترین خوانندگان تمام دوران را شمارش کنیم ...

شماره 1 - مایکل جکسون

ژانر: POP ، SOUL ، FUNK ، R&B ، ROCK ، DISCO ، و DANCE
بدون شک مایکل جکسون یکی از بهترین خوانندگان تمام دوران است. مانند دیگران به او لقب "پادشاه پاپ" داده شد. او یکی از مهمترین چهره های فرهنگی است و بزرگترین سرگرم کننده در تاریخ موسیقی است. حتی تلاش برای گفتن در مورد همه جوایز وی بی معنی خواهد بود. آنها حتی در دنیای رقص گسترش می یابند. او واقعاً پادشاه است.

جکسون از جیمز براون به عنوان یکی از تأثیرات وی و همچنین دیانا راس یاد گرفت که صداهایی مانند "اوه" را در آواز خود دخالت دهد. او به عنوان سوپرانو آواز را آغاز کرد ، به یک تنور سقوط کرد و در نهایت در محدوده بالاتر فالستو مستقر شد.

شماره 2 - استیوی واندر

استیوی واندر یکی از موفق ترین ترانه سراها و موسیقی دانان در تمام ادوار است. او به دلیل گنجاندن زیاد سازهای الکترونیکی قبل از اینکه دیگران درگیر آن شوند ، به عنوان پیشگام ژانرهایی مانند R&B ، Funk ، Rock ، Pop و Soul دیده شده است.
او بیش از 100 میلیون رکورد فروخته و 25 جایزه گرمی را از آن خود کرده است. او در تمام تالارهای مشاهیر است و حتی در پیاده روی مشاهیر هالیوود نیز یک ستاره دارد. وی به طور منحصر به فرد در میان نوازندگان حتی به عنوان پیام آور صلح سازمان ملل متحد نیز معرفی شد. مدارک افتخاری بسیاری از جمله دکترای موسیقی از دانشگاه ییل به وی اعطا شد.

برای دیدن ادامه مطلب به سایت همراه موزیک مراجعه کنید.

منبع: https://hamrahmusic.com/



نویسنده :
بازدید : 786
جمعه 13 فروردين 1400 - 21:9
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: